کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

کیارش وماجرای تلفن

1390/9/3 12:54
نویسنده : آذر
418 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی می رم سرکار خیلی دلم برای  کیارش تنگ می شه.معمولا بهش زنگ می زنم . باهاش صحبت می کنم.هر وقت هم کسی زنگ می زنه خونمون کیارش باید اول گوشی تلفن رو برداره و باهاش صحبت کنه وتا طرف مقابل بهش نگه گوشی رو بده به مامان یا بابا گوشی رو نگه می داره.

یه روز یه نفر زنگ زده بود خونمون به کیارش می گفت :آژانسه کیارش هم میگفت آره.بنده خدا پشت خط مونده بود تا من گوشی رو گرفتم و بهش گفتم اشتباه گرفته.www.smilehaa.org

خلاصه دیروز که داشتم باهاش صحبت می کردم یه دفعه گفت مامان من تو رو نمی بینم.گفتم الهی فدات شم  منم تو رو نمی بینم فقط صداتو می شنوم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نی نی توپولی
4 آذر 90 17:26
آخه پسرمون دلش برا مامانیش تنگ میشه الهی...
معصومه مامان سهند
7 آذر 90 16:04
فدات بشم خاله جونیییییییییی با اون احساست
mamani helena
7 آذر 90 22:32
ey joonam pesmale bala shode mamanesh