کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

کیارش و کتابهای جدیدش

1390/8/29 19:04
نویسنده : آذر
389 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بالاخره بعد از یک هفته انتظار برای کتابهایی که برای کیارش سفارش داده بودم کتابهاش رسید.

کتابهای تقویت هوش (مهدکودک من) جلد 1تا4 .واقعا کتابهای جالبی هستن .فعلا فقط جلد 1 کتاب رو به کیارش دادم بقیه روبرداشتم واسه بعد .کیارش کلی خوشحال شد و منو مجبور کرد با اینکه خسته بودم و تازه از سرکار اومده بودم تموم جد اولشو بخونیم .این کتاب تمام صفحاتش رنگیه و توی هر صفحه یه سوال داره.کیارش هم با ذوق همه سوالاتو جواب می داد.منم باید در پایان هر صفحه کلی هیجان زده می شدم و می گفتم آفرین پسر خوب تو همیشه موفق می شی. خلاصه دیگه خسته شد وخوابید البته منم خوابیدم.

این عکس روی جلد کتابه:

اینم یکی از صفحاتش که سوالش اینه که این اردک چه جوری می ره پیش مامانش که کیارش سریع با مداد اردک رو به مامانش رسوند .توی هر صفحه هم یه کفشدوزک کوچولو هست که باید اونو پیدا کنی این هیجان انگیزترین قسمت برای کیارشه و از پیداکردن کفشدوزک واقعا احساس خوبی داره.

کتاب کیارش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mamani helena
1 آذر 90 18:43
salam azizam ey joonam ke mikhay hosheto taghviyat koni movafagh bashi
نی نی توپولی
3 آذر 90 2:12
عزیم مبارکه...
نی نی توپولی
3 آذر 90 2:13
مامان عزیز میخواستم بدونم از چه طریق این کتاب رو تهیه کردید ممنون
نی نی توپولی
4 آذر 90 17:27
لطفا شماره رو لطف کنید