کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

كيارش و كتابهاش

1390/3/21 16:45
نویسنده : آذر
368 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پيش رفتيم و از يك كتابفروشي كه كلي كتاب برا بچه هاداره براكيارش كتاب خريديم البته خودش هم همرامون بود و دو تا از كتابهاشو خودش انتخاب كرد .منم براي اينكه كيارش هرشب ازم مي خواد براش قصه بخونم و منم چند تا قصه بيشتر بلد نيستم تصميم گرفتم يه كتاب قصه بخرم .خلاصه كتاب بهترين قصه هاي جهان كه شامل 30 قصه است و عكسهاشم توشه براش خريدم.چون كتابش حجيم وسنگينه و كيارش هم اونو دوست داره و هر جا مي رفتيم انتظار داشت با خودمون ببريمش منم بهش گفتم اين كتاب مال بزرگي هاته .حالا ديشب كه كتابشو ديد برگشته مي گه :كتاب وقتي بزرگ شدم منه مامانniniweblog.com

 

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

معصومه مامان سهند
21 خرداد 90 17:53
سلام مامان کیارش جون
این نی نی گپ خیلی مشکل داره نتونستم باهاتون چت کنم. ولی امیدوارم پسر قشنگتون همیشه صحیح و سالم زیر سایه شماو پدر مهربونش زندگی شادی رو داشته باشه


ممنونم مامان سهند
معصومه مامان سهند
21 خرداد 90 17:54
مامان کیارش جون یه سوالی ازتون دارم. لطفا راهنماییم کنید که چطور برای وبلاگتون موزیک گذ اشتین من هر کاری می کن موفق نمیشم
زن دایی کیارش
21 خرداد 90 20:52
کیارش کوچولوی من ! بووووووووووووووووووووووووووس!
آذین
21 خرداد 90 22:32
کیارش جون خیلی دوست دارم. امیدوارم در زندگی پشه های زیادی بگیری :دی
مامان آناهیتا
21 خرداد 90 23:35
سلام. وبلاگ قشنگی دارید دستتون درد نکنه برا دخترم مطالبشو خوندم.بازم میایم بهتون سر میزنیم.در ضمن اقا کیارش خوش تیپی هاعزیزم


ممنون دوست خوبمون