کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

كيارش و شيرين زباني

1390/3/21 16:46
نویسنده : آذر
310 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح كه كيارش از خواب بيدارشد اومد پيشم و به من سلام كرد منم در جوابش گفتم :سلام به روي ماهت.كيارش برگشت وگفت :من كه ماه نيستم .الهي فداش بشم عزيز دلم.niniweblog.com

البته يه CD كارتوني داره كه يه ببر توشه.كلي اون ببر رو دوست داره بعضي وقتها هم كه صداش مي كنيم كيارش مي گه من آقاي بربم(ببرم) من كيارش نيستم .niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شهرام شرفی
21 خرداد 90 21:23
با سلام.دورود بر کیارش.امیدوارم فردی مفید و تحول خواه برای محیط خویش در آینده باشد.
معصومه مامان سهند
22 خرداد 90 19:49
سلام به مامان کیارش جونم از محبتی که به من داشتین کمال تشکر را دارم ممنونم که به سوالم جواب دادین. ضمنا از اینکه اسم سهند رو در لیست دوستای سهند قرار دادین خیلی متشکرم. ولی نمی دانم چرا باز نمیشود؟