کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

كيارش ومهدكودك

1391/1/18 16:48
نویسنده : آذر
433 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطر اينكه مامانم مريض شده وبايد استراحت كنه مجبور شدم كه كيارش رو ببرم مهدكودك تا عادت كنه اونجا بمونه.واقعا تو اين روزها كه مادرم مريض شده قدرشو بيشتر از هميشه مي دونم و به خاطر همه روزهايي كه كيارش رو پيش خودش نگهداري مي كرد تا من بتونم درس بخونم و سركار برم بي نهايت ازش ممنونم وآرامش اون روزها رو از مادرم دارم كه اميدوارم زودتر خوب بشه ومثل هميشه آرامش رو به خونواده هديه بده.

الان چهار روزه كه كيارش رو مي برم مهد .خوشبختانه مهدكودك جديد خيلي بهتر از مهد كودك سابقيه كه كيارش رو براي كلاس نقاشي اونجا مي برم .اينجا مدير مهد به خودم اجازه مي ده كنار كيارش باشم تا كيارش كم كم به محيط جديد عادت كنه .خلاصه كيارش هم با اين شرايط كه البته منم داخل مهدكودك هستم از مهد خوشش اومده و دوست داره كه ببرمش مهد .منم بهش فشار نميارم تا هر زماني كه خودش دوست داره اونجا مي مونيم و بعد مياييم خونه .خداكنه زودتر به اونجا عادت كنه.حداقل خوشحالم كه مي تونه با بچه ها ارتباط برقرار كنه و تو بازيهاي دسته جمعي شركت مي كنه .حالا ببينم چي مي شه وروزهاي آينده چه جوري مي گذره.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mamani helena
19 فروردین 91 16:53
salam khanoomi eydeton mobarak kiyarash golam chetore?
نرگس
22 فروردین 91 16:14
سلام عزیزم ان شاء الله مامانت زودتر خوب بشن. آدم وقتی مادر می شه چقدر دلبسته تر مامانش می شه ان شاءالله کیارشم زودتر مستقل شه و مهد بمونه
مادر جون آبتین
22 فروردین 91 18:16
انشاءاله مامان بزرگت زودتر خوب بشه مهد خوش میگذره