کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

کیارش و ماجرای آدامس

1390/10/19 13:15
نویسنده : آذر
352 بازدید
اشتراک گذاری

یه شب که مشغول انجام کارهام بودم از کیارش غافل شدم و بعد از انجام کارهام رفتم دیدیم کیارش یک بسته آدامس موزی رو از تو آشپزخونه آورده و همه رو جویده و قورت داده بود .معمولا من برای کیارش آدامس نمی خرم حالا یه دفعه این همه آدامس رو دیده هیجانزده شده بود و همه رو خورده بود.من برا اینکه دفعه دیگه ادامس رو قورت نده دفتر کیارش رو اوردم و توش یه دایره کشیدم و چند تا آدامس جویده گذاشتم توش و چشمهای عصبانی براش کشیدم و گفتم کیارش این عکس دلته تگاه کن چقدر ناراحت و عصبانی شده که تو ادامس هاتو قورت دادی .حالا از اون روز کیارش هرچی می خوره از من می پرسه دلم خوشحال شده؟اونوبرام بکش. اینم نقاشی خودشه از دلش بعد خوردن غذا

نقاشی دل کیارش

                                    

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mamani helena
19 دی 90 14:05
ey joonam vay koli khandidam be kare in pesmali va mamani bahosh
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
19 دی 90 15:35
آفرین به آقا کیارش
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
19 دی 90 15:49
ای جووووونم فدای اون دلت وروجک
مامان آبتين
20 دی 90 9:00
كيارش جون هميشه دلتو شاد كن ( اما آدامس و پفك و چيپس و.. هم خيلي خوشمزه است قبول نداري از مامان بپرس )