کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

کیارش و کارتون های موردعلاقه اش

1390/8/6 13:01
نویسنده : آذر
691 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتیم بیرون و کیارش هم به خاطر اینکه تازگی ها تصمیم گرفته بشینه غقب ماشین از ما جایزه می خواد.منم دیروز CD کارتون BEN10 رو که خیلی دوستش داره براش خریدم که البته پر از شخصیت های عجیب و صحنه های جنگیه. کیارش هم که خودش کاملا برای این صحنه ها مستعده عاشق این کارتون شده با خودم فکر می کنم شاید اشتباه کردم براش خریدم.آخه یکبار این کارتون رو تو یه مهمونی دیده بود چند ماهه منو کلافه کرده که CD واسباب بازیهاشو می خواد منم تا حالا اسباب بازیهاشو براش خریدم دیدم دوست داره و از ذهنش نمی ره CD رو هم براش خریدم.

 کیارش کارتون دورا رو هم خیلی دوست داره .این کارتون واقعا جالب و آموزنده است .دورا یه دختریه که بینندگان رو توی کارهاش شرکت می ده و از اونها سوال می پرسه که کیارش هر وقت اونو می بینه بلند میشه و با اشتیاق به سوالاتش جواب میده.متاسفانه کتابفروشی ها وCD فروشی های شهر ما این کارتون رو به صورت کامل ندارن .منم مجبورم به کمک اینترنت بیشتر بازیهای دورا که همشون بازیهای فکریه  به صورت آن لاین با کیارش بازی کنم.کیارش هم واقعا لذت می بره ولی خوب بازی با کامپیوتر هم عوارض خودش رو داره .ما موندیم چه کار کنیم که کیارش به تنهایی بشینه و خودش رو سرگرم کنه.

اینم دورا با اکسپلورر(میمونی که دوست دوراست)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محمد گیان
7 آبان 90 13:36
سلام خاله خوبی کیارش جون چطوره خوبه مرسی از معرفی این کارتون من هم باید بگردم پیدا کنم بخرم برای محمد کیارش بوسسسسسسسسسس
نرگس
10 آبان 90 17:03
جان ....نازي
معصومه مامان سهند
12 آبان 90 7:35
سلام عزیز دلم، با ادامه سفرنامه اروپا بخش پاریس به دیدنتون اومدم خوشحال میشم پیشمون بیایین
نی نی توپولی
13 آبان 90 10:37
سلام آقا کیارش پس حسابی روزگار بر وقف مراده ...الحمدالله..
نرگس
13 آبان 90 19:06
سلام آذر تو چقدر مامان هستي و من چقدر نيستم اين رزوها ...مرا از من دزديده اند ... ديگر نرگس نيستم و با مامان پرهام هم هنوز به خوبي ارتباط برقرار نکرده ام... آذر.....
لیلا مامان آرین
14 آبان 90 13:55
از دست این بن تن.من که کلافه شدم عزیزم.
محمد گیان
15 آبان 90 14:07
سلام زندگیتان به زیبایی گلستان ابراهیم و به پاکی چشمه زمزم . عید قربان بر شما مبارک باد
مامان محمدرضا(شازده...)
16 آبان 90 11:48
سلام عزیزم عیدتون مبارک آفرین به کیارش جونم که یاد گرفته روی صندلی عقب بشین ، ولی ماشاالله این وروجک ها برای هر کاری کلییییی وعده و وعید از ما میگیرند ، راستش من هنوز کارتونهای بن تن رو برای پسرم نگرفتم ولی خیلی هم نمیتونیم منعشون کنیم ، از وقتی محمدرضا رفته مهد با بن تن آشنا شده و کلی برای خودش اسباب بازی و لوازم تحریر با شکل و شمایل اون گرفته ، تازه این یکی از برنا مه هاست بقیه رو چکار کنیم...... به نظر من مهم اینه که در کنار اینها برنامه های مناسب هم براشون بگذاریم تا تفاوت خوب و بد رو ببینند . راستی عزیزم یه سوال این برنامه ی دورا رو با چه زبانی میگیرید ، چون محمدرضا از mbc3 این برنامه رو میبینه و خیلی دوستش داره ولی اون ترکیبی از عربی و انگلیسیه.... موفق باشی عزیزم
عموروحاني
16 آبان 90 15:16
عید قربان، عید ذبح میوه ی دل ابراهیم و ایثار سبز اسماعیل، عید بر آمدن انسانی نو از خویشتن خویش، عید رهیدگی از اسارت نفس، عید لبیک به دعوت حق بر شما مبارک.