کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

کیارش و قهوه

1390/8/5 17:20
نویسنده : آذر
427 بازدید
اشتراک گذاری

من معمولا به کیارش چای و قهوه نمی دم چون دوست ندارم عادت کنه البته یه علتش هم اینه که خودم چای دوست ندارم و به همین علت چای درست نمی کنم .دیشب بابایی اومد و برامون کافی میس درست کرد کیارش هم به استقبال اون رفت و گفت منم می خوام بخورم.بابایی هم یه استکان واسه کیارش آورد که خیلی هم داغ بود منم گذاشتم واسه کیارش سرد بشه بعد بخوره .یه دفعه کیارش خورد بهش و ریخت .بدوبدو رفت پیش باباش و گفت : بابایی قهوه ای من ریخته.نیشخندحالا اسمشو بلد نبود از رو رنگش براش اسم گذاشته بود .الهی قربونش برم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان عشق
5 آبان 90 18:12
ای جونم.لابد اگه سوپ پر ملاطت بریزه میگی بابا مدادرنگی من ریخت.
معصومه مامان سهند
6 آبان 90 12:01
قربون اون حرف زدنت بشم من عزیز خاله گلم نظر خصوصیت نرسیده لطفا دوباره بفرستید