کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

کیارش و کلاس نقاشی(2)

1390/4/11 16:42
نویسنده : آذر
302 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بازم کیارش کلاس نقاشی داشت .نمی دونم چرا دیگه کلاس رو دوست نداره و همش می چسبه به من و می گه نمی خوام برم کلاس. خلاصه یه ده دقیقه ای تو دفتر مدیر مهد نشستم و بعد هم با کیارش رفتم نشستم سر کلاس و بهش گفتم اگه سر کلاس بمونی خانم معلم بهت جایزه می ده.بعد هم بلند شدم و از کلاس رفتم بیرون برا کیارش خمیر بازی خریدم تا برگشتم صدای کیارش رو شنیدم که می گفت مامانم کجاست ؟خمیر بازی رو به معلمش دادم تا بهش بده .معلم هم خمیر بازی رو به عنوان جایزه به کیارش داد.یهو دیدم آقا کیارش از کلاس اومد بیرون و گفت :مامان خانم معمم(معلم)به من جایزه داده دیگه بریم خلاصه خداحافظی کردیم واومدیم تا فردا که کلاس موسیقی داره  ببینم چی پیش بیاد .حالا قراره فردا طاها هم بیاد کلاس شاید به خاطر اون یه کم بیشتر وایسه ببینم چی بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)