کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

روزهای کیارش به زبان خودش

1392/4/22 11:06
نویسنده : آذر
404 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش داره به حرف آبیه گوش می ده .(آبیه ماجرای فرشته ایه که به کیارش می گه کارهای خوب انجام بده).الان داشتم حیوون بازی وآجر بازی می کردم .برای حیوونام خونه درست کردم .برای سید هم خونه ساختم .بزرگ بشم می خوام خونه ساز بشم .با ماشین چیزامو ریختم بعد جمعشون کردم .دیگه هیچی .می خوام برم مهدکودک .با بچه ها بازی کنم.اسم دوستام ابوالفضل ،کیانا،امیرحسین .آرشام پسر بدیه همش زدن می کنه.الان می خوام کامپیوتر بازی کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله نسترن آبتین
4 مرداد 92 16:43
سلام . خوبی کیارش عزیز . من چند وقتی درگیر امتحاناتم یودم به وبلاگت سرنزدم . امیدوارم سالم و سرحال باشی . مامان آذر پس چرا مطالب جدید برای پسرمون نزاشتی؟؟؟؟؟؟
خاله نسترن آبتین
5 مرداد 92 21:07
ای بابا مامان آذر پس چرا به وبلاگ سر نمی زنی؟؟؟؟؟؟
خاله نسترن آبتین
10 مرداد 92 22:27
مامان آذر ، پس کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آبتین
13 مرداد 92 12:00
مامان کیارش ، خیلی تنبل شدی؟ چرا هیچی برای کیارش جون نمی نویسی
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
13 شهریور 92 13:28
آذر جان کجایی خواهر ؟ چرا از گل پسری نمی نویسی عزیزم
خاله نسترن آبتین
17 شهریور 92 20:14
سلام . چه عجب . مامان آذر چرا مطلب جدید برامون نمیزاری؟ دلمون برای گل پسر تنگ شده .