کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

يك روز دلگير

1391/7/18 12:54
نویسنده : آذر
682 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پنج شنبه است روز آخر هفته .امروز صبح اومدم سركار و يه دو ساعتي نگذشته بود كه باباي كيارش بهم زنگ زد وگفت كيارش خورده زمين و سرش شكسته. نمي دونم چه جوري رفتم خونه وقتي رسيدم ديدم كيارش داره گريه مي كنه و يه دستمال گذاشته گوشه صورتش .تا ديدمش دلم گرفت و منم گريه كردم . برديمش بيمارستان . كيارش همش گريه مي كرد و اونجا كه رسيديم كيارش مي گفت دكتر منو آمپول نزنيد .منو نبريد روي تخت .دكترا كه ازش مي پرسيدن چي شده مي گفت اشتباه رفتم خوردم زمين . ولي دكتر گفت بهتره براي اينكه جاي زخمش نمونه بخيه بشه . خلاصه كيارش رو با دردسر برديم و سه تا بخيه كوچولو خورد روي سمت چپ صورتش بالاي چشمش و بعد از انجام كار كيارش با گريه مي گفت خداحافظ آقاي دكتر  .حالا هم مجبور بودم دوباره برگردم اداره .بردم گذاشتمش  خونه بابام واومدم .اما خيلي دلم گرفت از اينكه چرا من اون لحظه كه پسرم دلش گرفته و مي خواسته تو بغل من آروم بشه كنارش نبودم و بايد مي اومدم سركار .دلم براش خيلي سوخت .خداروشكر كه چيز خيلي مهمي نبود . الهي فداش بشم  .دلم خيلي گرفته براش ........... اینم عکس پسرم:

قربونش برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آبتین
8 مهر 91 7:41
سلام کیارش جون . دیروز شنیدم که سرت شکسته.خیلیییی ناراحت شدم . ایشالله زودتر خوب بشی گلم. مواظب باش تا دیگه اشتباهی هم نری.
خاله نسترن آبتین
8 مهر 91 21:50
الهی خدا این مامان مهربون رو برای کیارش جون حفظ کنه . ما که از شنیدن خبر زمین خوردن کیارش خیلی ناراحت شدیم . البته پسرمون دیگه مرد شده اصلا هم گریه نکرده ، امیدوارم زود زود خوب بشه .
مامان کیارش
9 مهر 91 16:37
آخی...بلا به دور عزیزم.زود خوب میشه نگران نباش.پسر بچه ها بازیگوشی میکنن این بلاها سرشون میاد .اما زود یادشون میره.از طرف من ببوسیدش.
عمو روحانی
17 مهر 91 16:52
ای کودک شیرین زبان داری تو قلبی مهربان روز قشنگ کودکان بادت مبارک در جهان
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
15 آبان 91 12:22
عزیز دلم خیلی ناراحت شدم