کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

كيارش و نرفتن به مهد كودك

1390/4/18 17:43
نویسنده : آذر
1,336 بازدید
اشتراک گذاری

ديگه تصميم گرفتم كيارش رو به مهدكودكي  كه برا كلاسهاي تابستوني ثبت نام كردم نبرم چون امروز هم كه بعد از چند جلسه كه كيارش رو نبردم بازم مخالفت كرد و گفت نمي خوام برم مهد كودك. به قول دوستان ديگه بهتره نبرمش كه از مهد كودك وكلاس زده نشه.حالا مي خوام خودم برم و كتابهاي آموزش نقاشي و كاردستي بگيرم و تو خونه بهش ياد بدم .بازم مي تونم تو خونه اين چيزا رو بهش ياد بدم ولي وابستگيش به خودم رو نمي دونم چه كار كنم...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sahar
18 تیر 90 20:22
salam mamane kiarash . man ye rahe hale monaseb barat daram ke kiarash bere mahde kodak unam ine ke aghajunesham bahash bere kelas o sare kelas beshine . bet ghol midam injuri kiarash na tanha az kelas zade nemishe kheyli ha zogh mikone
نرگس
19 تیر 90 8:58
سلام عزیزم نگران وابستگیش نباش... شبکه من و تو یک برنامه قشنگ داره به اسم کودکی انسان... درباره وابستگی بچه ها می گفت...نباید درست توی لحظات وابستگی اونا رو دور کرد...صبر کن از این مرحله عبور کنه... آذر من خیلی خوبم...از وقتی صدای قلبشو شنیدم نمی دونی چقدر خوبم ...چقئر ...چقدر... ... دیروز به همسرم گفتم برات بنویسه که من دسترسی به کامپیوتر ندارم این روزا نمی دونم نوشت یا نه...اما منو بخاطر نبودنام ببخش و برای خودم و نوباوه عشق درونم که زنده است و قلبش می زنه دعا کن... دوست دارم
مامان ماهان عشق ماشین
20 تیر 90 1:55
ماهان منم مهد نموند و مجبور شدم وقتی سر کارم براش پرستار بگیرم بمونه خونه.که خوشبختانه با وجود وابستگی شدیدش به من خیلی خوب با پرستار کنار اومد.این روزا هم که من تعطیلم بعضی وقتا باهم میریم دیدنش و به زور اونجا رو ترک میکنه . از یکی از مربیای مهد هم لیست کارها و کتابهای مربوط به کلاس 2تا3 رو پرسیدم.بعد تهیه کردم و خودم باهاش کار کردم.پیشرفتش بهتر از بچه های مهد بود.چون احساس امنیت میکرد.