کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

کیارش و کلاس نقاشی (3)

1390/4/13 15:44
نویسنده : آذر
369 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بازم با کلاس نقاشی کیارش ماجرا داشتیم .بازم آقا کیارش سر کلاس نمی رفت .می گفت مامانم هم باید با من بیاد سرکلاس .دیگه واقعا دارم خسته می شم .تصمیم گرفتم به معلمش بگم چیزایی که می خواد یادش بده تو دفترش بکشه تا خودم بهش تو خونه یاد بدم چون ظاهرا هر جلسه به جای اینکه بهتر بشه داره بدتر می شه .از اون طرف هم نمی خوام از کلاس زده بشه .نمی دونم با این وابستگی کیارش چه کار کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان عشق ماشین
14 تیر 90 11:08
شاید یه مورد بد مثلا گریه یه بچه دیگه تو جلسه اول تو ذهنش مونده باشه.
بهش اصرار نکن.اگر اصرار داری برای کم شدن وابستگی کلاس بره ببین چی دوست داره. مثلا ورزش یا موسیقی یا............
کلاسشو و جاشو عوض کن.
کلا یه جای جدید اسمشو بنویس واسمی هم از کلاس نیار.بگو داریم میریم ورزش یا داریم میریم آهنگ بزنیم.
اگه ذهنیت بدی از کلمه"کلاس "داشته باشه بده.


مرسی از راهنماییتون
مامان شازده کوچولو
15 تیر 90 11:45
سلام عزیزم من هم خیلی دلم میخواد محمدرضا رو بفرستم کلاس ، به زبان و بلز و اسکیت فوق العاده علاقه داره ، مهر89 مهد اسمش رو نوشتم فقط 2 ماه اون هم یه روز در میون رفت حالا میترسم توی کلاس نمونه ، امیدوارم کیارش جونم به کلاسش علاقه پیدا کنه و راحت اونجا بمونه ، موفق باشی گلم
معصومه مامان سهند
18 تیر 90 11:29
خاله جون تو رو خدا اذیتش نکن یه مدت نزار بره کلاس بعد توی این مدت مدام خاطرات خوب کلاس رو بهش یادآوری کن . بزار خودش ترغیب بشه که بره. بعد هم ممکنه از اون کلاس یا از اون مربی خوشش نمیاد. کلاسش رو عوض کن. نزار خاطره بدی از نقاشی کشیدن توی ذهن عزیز خاله بمونه. مثل سهند دوستش دارم به خدا. برای هر دوی شما آرزوی خوشبختی میکنم