کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

كيارش و كلاس نقاشي

1390/4/1 16:47
نویسنده : آذر
326 بازدید
اشتراک گذاری

امروز براي اولين بار كيارش رو بردم كلاس نقاشي.چون اولين بارش بود كه ازم به خاطر رفتن به كلاس جدا مي شد اولش گريه كرد و گفت من مي ترسم.niniweblog.com

بعد از چند دقيقه و رفتن من به سر كلاس و صحبت كردن با كيارش بالاخره سر كلاس موند .درس اولش فقط خط خطي كردن بود و رنگ آميزي يه خورشيد.خلاصه آخراي كلاس هم اول همه از سركلاس با دفتر نقاشي و مدادرنگي بيرون اومد و گفت من ديگه خسته شدم ،خوابم مياد ديگه بريم خونه. منم به حرفش گوش دادم و اومديم خونه .حالا فردا كلاس موسيقي دارهniniweblog.comتا فردا چي بشه و ببينم چه فيلمي با اين آقا كيارش داشته باشيم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

معصومه مامان سهند
2 تیر 90 8:28
دست شما مامان خوب درد نکنه که گل پسرمون رو کلاس نوشتی. مامانی خستش نکنی ها. مواظبش باش. از اینکه به هم لطف داشتی خیلی خیلی ممنونم منم دوستت دارم و خوشحالم که دوست خوبی چون شما دارم.
محمد گیان
2 تیر 90 9:52
سلام آفرین به کیارش جون موفق باشی خاله من فکر میکردم که زوده کلاس رفتن برای این سن ولی باید محمد رو هم ببرم یه جای سر گرم شه