کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

نتیجه سونوگرافی

1392/10/6 20:53
نویسنده : آذر
286 بازدید
اشتراک گذاری

رفتم سونوگرافی برای تعیین جنسیت وسلامتی کودکم .دلهره ای عجیب مرا بیقرارتر از همیشه کرده بود .خدایا مشکلی وجود نداشته باشد. و برای جنسیت .

دکتر به صفحه مونیتورش می نگرد .من هم با دقت به چهره اش می نگرم  .می گوید خدا روشکر مشکلی نیست وکودکی سالم در درونت شناور است .جمله جنینی زنده ومتحرک دیده می شود در پایین برگه سونوگرافی مرا سرشار از شوق می کند .و اما جنسیت کودکم اضطرابی شیرین را در درونم شعله ور می سازد . دوباره به چهره اش می نگرم .میشه بگید جنسیتش چیه ؟ می گوید دختری هستی از تبار آفتاب .مانند ماه ومن پرواز می کنم تا کودکی هایم .تا روزهایی که همیشه آرزوی داشتن خواهری کوچکتر را داشتم .دختری از جنس من .خدای من باز هم برایم خدایی کردی . دختری از جنس نور.همدردی برای دردهای مشترکمان .خواهری برای کیارش که دلتنگ لحظه هایش شود. خدایا خودت مواظب کیارش ودختر کوچولوی من باش .انتظار دیدن کودکم تا 5 ماه دیگر ادامه دارد ومن لحظه ها را برای آن روز بدرقه می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آبتین
7 دی 92 8:46
به به ، به سلامتی و شادی
مامان امیر صدرا-مونا
23 دی 92 12:48
مبارکه .ایشالله دخملی به سلامتی بدنیا بیاد و خوش قدم باشه . .برای منم دعا کن از خدا دختر میخوام .