کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

کیارش و مظلوم نمایی

1390/2/18 17:22
نویسنده : آذر
458 بازدید
اشتراک گذاری

آقا کیارش کلی واسه خودش بازیگر شده .به تازگی وقتی دارم یه کاری انجام می دم که نمی خوام کیارش توش دخالت کنه ، می یاد پیشم و شروع می کنه به نالیدن و می گه : مامان تب دارم ،دلم درد می کنه منو ببر پیش آقای دکتر.بعضی وقتها هم یا دستش درد می کنه یا پاش. خلاصه اینقد می گه که من تسلیم می شم و می رم پیشش.خدمات وبلاگ نویسان جوان , قالب وبلاگ               www.bahar-20.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شادی
19 اردیبهشت 90 17:58
وووووییییییی خدا الان دلم مخواد کیارشی جفتم باشه و حسابی بغلش کنم

راستی ممنون که به وبم سر زدی
جوک جدید دستم بیاد حتما میزارم


مرسی شادی جونم .
نرگس
22 اردیبهشت 90 8:28
چقدر بچه ات بزرگه ... خداي من! کودک من هنوز ضربان قلبش تشکيل نشده...اندازه يک عدسه...
منا
24 اردیبهشت 90 15:27
سلام فینگیلی من اندازه یه دونه انجیره هنوزم نمیدونم دخمله یا پسره خوشششش بحالت نی نی تون بزرگ شده


مرسی .ایشالا نینی تون به سلامتی به دنیا بیاد.