کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

کیارش و خدا

1391/9/24 23:29
نویسنده : آذر
308 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش امروز اومد پیشم وازم یه سوال پرسید .مامان خدا چه جوریه ؟گفتم :منم خدا روندیدم ولی اون تو آسمونهاست.گفت :خوب مامان چه جوریه؟چه رنگیه؟گفتم مثل نوره.گفت :فهمیدم اون خورشیده . خداخورشیده.گفتم نه ما اونو نمی بینیم اون تو قلب ماست.کیارش گفت مامان وقتی تو بیمارستان شکمتو پاره کردند من اونو دیدم اون منو هل داد گفت از هوا برو تو زمین بغل مامانت.قلب

مامان فدات بشه قلب.برای من تبلور خدا وشکوه قدرتش وجود تو پسر عزیزمه.ومن هرروز از داشتن بی نهایت ترین نعمتش که تو باشی خدا روشکر می کنم .اینقد بهت می گم خدا روشکر که تو رو به من داده این سوالات میاد تو ذهنت .ومن فدای تو بشم که خدای مهربونم تو فرشته کوچولو رو به من هدیه داد.که من از تو مواظبت کنم و با افتخار مادر بشم .خدایا شکرت......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دانیال
23 آذر 91 23:55
نازی عزیزم. چه جواب قشنگی به خودت دادی.. واقعا همنطوره که خودش میگه
نرگس
13 دی 91 12:47
جانم ...الهی قربون این تحلیل قشنگش بشم... واقعا خدا رو شکر آذر...خیلی خیلی خدا رو شکر