کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

کیارش وخاطره ها

1391/9/24 23:31
نویسنده : آذر
422 بازدید
اشتراک گذاری

تازگی ها تصمیم گرفتم عکس های چهار سال گذشته مون رو از روی کامپیوتر انتخاب کنم و بدم برای چاپ .کلی عکس از کیارش توی همین فایلها پیداکردم وهمه رو دادم چاپ کنن .چون اعتقادی به نگهداری عکسها روی کامپیوتر ندارم ومعتقدم بهتره عکس ها رو توی آلبوم نگاه کرد وصفایی که عکس نگاه کردن آلبوم داره کامپیوتر نداره.البته این تصمیم من فقط شامل عکس ها نبود وفیلم هایی رو هم که داشتم باید دسته بندی می کردم . داشتم فیلم ها رو نگاه می کردم چقدر برام جالب بود از تولد کیارش بعد یک ماهگی و....

همینطور اومدم جلو تا امروز .انگار روزها رو ورق زدم ومراحل بزرگ شدن کیارش عزیزم رو دیدم چقدر جالب بود برام .برای کیارش هم همینطور .کیارش مرتب ازم سوال می پرسیدچرا من اینکارو کردم .چرا توی فلان فیلم دماغم زخم شده .وای کیارش کوچولوی من چقدر روزها زود گذشتند و تا پنج سالگی تو حدود یک ماه وچند روز مانده ومن .....عزیزدلم همیشه سالم وسلامت باشی .وخدانگهدار همه بچه های کوچولو باشه.اینم چند تا عکس

کیارش وتاب بازی

کیارش وشقایق هاکیارش واستخرش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)