کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

کیارش و عروسی

1391/4/29 15:54
نویسنده : آذر
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته درگیر مراسم عروسی دختر خاله و پسر خاله ام بودیم . واقعا بهمون خوش گذشت هم عروس فامیل هم داماد فامیل خیلی عالی بود.براشون آرزوی خوشبختی می کنم .کیارش هم خیلی پسر خوبی بود و اصلا منو اذیت نکرد و به عنوان یه مرد رفت پیش باباش و توی کل مراسم اونجا پیش مردها بود. قربونش برم مرد کوچولوی خونه ما.ماچفقط آخر مراسم اومد پیشم و من یه عکس یادگاری از کیارش و عروس کوچولوهای مجلس گرفتم .

کیارش و عروس کوچولوها

از راست ایستاده:پارمیدا،آیدا،الینا و نشسته ها از راست :کیارش،سانیا،آناهیتا

به جز سانیا لباس عروس بقیه بچه ها که البته خواهرزاده ها وبرادرزاده عروس بودند خود عروس (دخترخاله ام) دوخته بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
31 تیر 91 9:20
ای جانم الهی که عکس دامادیتو ببینیم عزیز دلم
سحر
31 تیر 91 20:58
آره بنده خدا خیلی اذیت شد تا اینا رو دوخت. من شاهد بودم
مادر جون ابتین
4 مرداد 91 16:14
همیشه به عروسی انشاءاله عروسی خودش
نرگس
8 مرداد 91 10:44
یک داماد و پنج تا عروس!!!!
عروسک خانوم
17 آذر 91 18:02
به به یه داماد و5 تا عروس خوش به حال کیارش خان بوده
زری
2 اردیبهشت 94 11:40
ای جووووووووونم پنجتا عرووووس