کیارشکیارش، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

روزهای خوب کودکی

کیارش و angry bird

1391/4/18 17:00
نویسنده : آذر
456 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش تازگی ها به شدت به بازی angry birds (پرندگان خشمگین) علاقه مند شده و همین موضوع باعث شد تا من همه قسمت های اون رو از اینترنت دانلود کنم تا کیارش با اونها بازی کنه البته بازی کیارش با کامپیوتر ساعت مشخصی داره .واقعا هم بازی جالبیه .حالا دیروز که رفتیم برای کیارش لباس بخریم مجبور شدیم بریم یه لباسی انتخاب کنیم که عکس این پرنده ها روش باشه. آخه کیارش تمام چیزهایی که براش می خریم خودش انتخاب می کنه .همین موضوع یه کم باعث دردسر ما شده ولی وقتی چیزی که دوست داره براش می خریم با رضایت تمام ازش استفاده می کنه .این محدوده انتخاب کیارش تا حدیه که من وقتی می خواستم فرش اتاقش رو هم بخرم خودش رو بردم توی فرش فروشی و فرش اتاقش رو خودش انتخاب کرد.

اینم عکس بلوزش که خودش از اون گرفته

بلوز کیارش

اینم یه عکس  با یه لباس دیگه

کیارش در لباس جدیدش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

کیارش
2 تیر 91 17:40
به به خوشتیپ رو ببین
مامان آبتين
4 تیر 91 8:02
آخه واقعا جالب هستن . آبتين هم كلي لباس به قول خودش جوجه عصباني داره
نرگس
6 تیر 91 11:31
ماشالا دیگه چقدر پسرت بزرگ شده... دیگه میخواد بره واسه مامانش نون بخره
مامان کیارش
15 تیر 91 12:30
کیارش جون منم دوست دارم ولی هنوز نمیتونم دوست انتخاب کنم و واسه همین مامان تو رو به عنوان دوست برام انتخاب کرد و لینکتون میکنه بازم بهم سر بزن داداشی جون
مامان عسل
15 تیر 91 18:10
سلااام چه پسر گلی عشق به angry bird اپیدمی شده شدیدا مسری شده از بچه ها به بزرگتراشونم سرایت گرده
شهریار
25 تیر 91 14:29
چه لباس قشنگی.آفرین کیارش.